úterý 15. září 2015

Návštěva Whole Foods market


Dnes bych vám chtěla představit tento supermarket, který jsem navštívila v sobotu v Cheltenhamu. Vy, kteří jste tam byli (ať už v USA nebo UK) tak víte, že je to úplný drahý ráj! Pojďme se tedy kouknout, co se tam dá koupit :-)

Koupíte tam všechno! Od bio zeleniny a ovoce až po kosmetiku, knihy o vaření a pomůcky do kuchyně. (láhve na pití, krabičky na jídlo...) A dokonce i jídlo pro zvířata.
Z ovoce a zeleniny je tam snad všechno co chcete! Já si pouze odnesla dýni hokkaido, jelikož nikde jinde se mi ji nedaří sehnat. Nic jiného jsem si nekoupila, jelikož ty ceny jsou opravdu šílené. Ale krásně se na to kouká.
Jak hezky to mají seřazené, že?
Po ovoci a zelenině jsme přišli do oddělení s kořením, oříšky a věci jako rýže, kuskus, sušené ovoce atd. Do papírových pytlíků jste si mohli nabrat kolik toho chcete a našli jste tam opravdu vše! Já si vzala jen 100g červené quinoy, protože jsem prostě chtěla něco v tom pytlíku :D Ani jsem to tam všechno nedokázala pořádně prozkoumat, jelikož toho byl opravdu velký výběr. Prostě si myslete na nějaký třeba ořech a 100% to tam mají :D
Koření

A tady s můžete načepovat oříšky a tak :D
Při procházení obchodu narazíte i na spoustu ochutnávek. Například jsem si všimla nějakých oříšků v pálivém těstíčku a v oddělení s masem měli klobásky.
Dále to tam bylo už jako v klasickém supermarketu. Regály s různým zbožím, cereálie, těstoviny, konzervy, nápoje, čaje, káva, maso, sýry, Nic neobvyklého, každopádně výrobky, na které v tescu nenarazíte (ikdyž na některé ano)



A ne není to jen všechno zdravé a dietní, takže i tam platí, že je třeba číst! Ale pokud se člověk hýbe a nesedí na zadku tak mu troška cukru neublíží a ani po ni nepřibere. Jak už i z názvu blogu vypovídá, vše je jen o rovnováze, jak v životě tak i v jídle.
Opět jsem nebyla schopná prozkoumat vše. Jak sami vidíte, je toho moc takže jsem to tak rychle prolítla a popadla čokoládu slazenou stévii a přítel si vzal nějakou bílou, nebudu říkat, že si nedám :D
Krása
No a jeden z nejhezčích regálů je asi tento! Maslíčka! Meridian másla se dají v UK sehnat snad všude a i v tescu a kupuju je pravidelně. Musím se přiznat, že jsem čekala větší výběr, ale i tak jsem to okoukala :-)


Další zklamání pro mě byly rostlinná mléka. Většina z nich se dá opět sehnat v každém jiném supermarketu, tak nějak jsem doufala, že tam seženu i kešu mléko, ale bohužel. Ovšem Regál kde jsou ostatní nápoje vypadal božsky. Kokosové vody s různými příchutěmi, smoothie, džusy atd. - ty mě ani tak nevzaly, jelikož ovocné džusy skoro vůbec nepiju, ale kokosová voda s příchuti ananasu, manga apod.? No to jsem neodolala a vzala si jednu malou krabičku na vyzkoušení. Značka Chi, dělá i kokosová mléka s příchutí čokolády a ty já můžu doporučit, je to lahoda :-)

Velký výběr byl i vegetariánských a veganských produktů. Já si na ochutnávku vzala tempeh, jelikož nikde jinde jsem ho v obchodě neviděla a moc jsem ho chtěla vyzkoušet. Jestli máte nějaké tipy jak tempeh připravit tak sem s ním! Vzala jsem si i jeden už marinovaný a nebylo to vůbec zlé.

Jelikož jsou v Anglii velmi populární sandwiche a různé jídla z krabičky z obchodu (protože lidi jsou líní si připravit oběd doma!) tak i pro takové tam bylo malé oddělení, kde tyto věci mohli sehnat. Já to tam vůbec nezkoumala, jelikož mě to prostě nezajímalo.

Malá ochutnávka, co jsem si koupila

Na obrázku není vše, co jsme koupili, jelikož něco tam měl i přítel (pivo?!)  a taky tam chybí ten tempeh. Na každotýdenní nákupy to všem není, opravdu to tam není levné, takže jednou za čas pro radost bude muset stačit. Naštěstí od tohoto obchodu bydlím docela daleko takže nehrozí, že bych ho navštěvovala často. Pokud budete v Londýně, tak tam ale mrkněte, těch poboček tam je víc. Jeden je snad i v Glasgow a já byla v Cheltenhamu, Za měsíc budu mít i příležitost vyzkoušet i whole foods v Miami, tak pak můžu i srovnat, kde je lépe :D

Nicméně, doufám  že se vám článek líbil a brzo se snad i můžete těšit i na nějakou tu recenzi o produktech, které jsem si koupila :-)

1 komentář:

  1. Já nakupuju nejradši ve Wine Foodu :D Jinak bych tě ráda pozvala ke mně na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat