pátek 11. září 2015

Úvod



Jak by asi měla vypadat první věta v prvním příspěvku na novém blogu? Nevím, netuším a proto ani nic moc vymýšlet nebudu. V krátkosti bych chtěla představit sebe a tento blog. Kdo chce, nechť čte dál.

Jmenuji se Jana a je mi 22 let. Pocházím z Moravskoslezského kraje, ale už 2,5 roku žiju v Anglii ve městě Northampton. A jak jsem se tady dostala? Poté, co jsem absolvovala maturitu na střední zdravotnické škole, jsem se rozhodla, že nepůjdu na VŠ. (kecám, rozhodla jsem se už dřív, když jsem nikam nepodala přihlášky!) Angličtina byla moje docela silná stránka (jojo školní angličtina) a tak jsem se chtěla vydat do zahraničí to ještě vylepšit. Rozhodla jsem se vyjet jako au-pair a bez pomoci agentur jsem si našla host family, zařídila co bylo potřeba a odjela. Trvalo mi to sice skoro rok než jsem tak učinila, ale holt musela jsem si nejdřív najít práci a na tu svou cestu si vydělat. Jako au-pair jsem setrvala 1 a půl roku a poté se přestěhovala k příteli a našla si práci. A tak je to do teď :-)

Jako malá holka jsem mívala blogy. Nejdřív byly o všem možném, hercích, celebritách, no hrozné kraviny, ale bylo to strašně populární :D O pár let později to byly blogy o koních, kterým jsem se věnovala. Blogy mě samozřejmě strašně baví číst a i když jich je poměrně dost na stejné téma, všechny jsou tak něčím jiné. A tak jsem se i já vrátila k blogování...

A o čem, že to budu blogovat? Asi jako dalších tisíc českých blogů, bude i tento zaměřen na nějaký ten jakože zdravý životní styl. Takže jídlo, inspirace, recepty, cvičení...jak originální! Nicméně, v čem se aspoň trochu odliším od ostatních českých blogů je právě to, že nejsem v ČR. Abych to vysvětlila, mám dostupnost k výrobkům, které třeba nejsou v Česku, ale spousta z vás jezdí na dovolené a taky i do UK a takto bych vás mohla inspirovat, co dobrého tady seženete.
Na svůj blog jsem i zařadila kategorii cestování. Samozřejmě, najdete nespočet lepších cestovatelských blogů, ale i přesto i já sem tam o něčem napíšu.

Tímto bych asi celý tento úvod ukončila a já doufám, že se tady opět někdy ukážete a třeba i zanecháte komentář! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat